הום דור – דלתות כניסה

ניתן לקבל את דלתות כניסה של הום דור במגוון רחב של 30 צבעים, בגימור מגורען או חלק. ניתן גם להזמין את הדלתות עם שילוב צבעים משתנה בין הסורג לגוף הדלת, הכל על פי בחירתכם והעיצוב שמתאים לכם. אתם יכולים להזמין דלת בעיצוב אישי ולבחור בעצמכם את גון הדלת, הסורג, סוגי הזכוכיות, ידיות, פירזולים, ציורי זכוכית ועוד. הכל על מנת שדלת הכניסה שלכם תתאים לעיצוב חזית הבית והטעם העיצובי שלכם.

דלתות כניסה מעוצבות

כל הסיבות להשקיע בדלתות כניסה- על אילו גורמים חשוב לשים דגש בעת בחירת דלתות כניסה? מדוע שווה להשקיע בבחירת דלתות כניסה איכותיות או שמא עדיף להסתפק במועט ולבחור בדלת פלדה סטנדרטית? ואם כבר בדלתות פלדה עסקינן – האם היתרונות של דלתות כניסה מעוצבות באים על חשבון הביטחון אשר דלת הכניסה אמורה לספק? להלן הסבר ממוקד ותמציתי בנוגע לדלתות כניסה, שיעזור לכם להציב נכונה את סדרי העדיפויות שלכם בבואכם לבחור מבין מגוון האפשרויות הזמין בנוגע לדלתות המיועדות לפתח ראשי למבנה שלכם.

רושם ראשוני

אך ראשית בואו נזכור: אין רושם כמו רושם ראשוני. משפט זה לא יכול היה להיות נכון יותר בכל זמן אחר, ולכן, אין זה מפתיע שאנשים בסקטור הפרטי או במגזר העסקי שנמצאים בתהליך של שיפוץ או בנייה, בוחרים כיום להשקיע בדלתות כניסה.

ובכל זאת – הביטחון קודם לכל

הדלתות הן חזית הבית, וככאלו, חשוב שיותירו את הרושם המתאים. אולם בעידן המודרני בו קיימות טכנולוגיות ייצור חדשניות, מלבד שימושן של הדלתות ככניסה לבית, פשוטו כמשמעו, הדלתות מהוות כחיץ, בין דיירי הבית לעולם החיצון, והדלתות של ימינו מיוצרות מחומרים איכותיים, בעלות פרופילים מחוזקים והנן בעלות עמידות גבוהה, ולכן משרתות גם תפקיד נוסף, והוא למנוע את כניסתם של אורחים לא רצויים ולשמור על דיירי הבית, בטוחים.

דילוג לתוכן