דלתות מעוצבות לבית

איזה סוגים של דלתות מעוצבות לבית אפשר למצוא? מה מאפיין כל אחד מהסוגים? האם ישנם טרנדים ואופנות גם בעולם דלתות הכניסה ואם כן, מהם? איפה ניתן למצוא מנעולן בתל אביב?

אם בעבר הוצעו לנו מספר מצומצם של דלתות מעוצבות לבית, הרי שכיום הסיפור הוא אחר וניתן למצוא שלל של עיצובים וסגנונות. הדלתות המעוצבות של היום, שיכולות לשמש כדלתות כניסה לבית, למשרד או לכל עסק, עשויות מחומרי גלם איכותיים, ההופכים אותן לפתרון חזק ועמיד המחזיק שנים, מחפשים דלתות כניסה בצפון או דלתות כניסה בחיפה הארץ, בואו לאולם תצוגת דלתות הכניסה המפואר שלנו באזור הקריות.

מבחר של דלתות מעוצבות לבית ולכל מקום

הדלתות המעוצבות מגיעות בסגנונות עיצוב שונים. ניתן למצוא דלתות הכוללות שילוב של זכוכית למשל, המשווה לדלת כולה מראה מיוחד יותר ומסוגנן יותר. ניתן למצוא דלתות המחולקות לשניים, באמצעות פסים דקורטיביים וגם כאלו הכוללות שימוש באלומיניום וחומרי גלם נוספים. ישנן דלתות בגוונים כהים, כמו שחור למשל, וגם דלתות בהירות. ישנן דלתות מעוצבות לבית עם ידיות מאורכות ודלתות עם ידיות קצרות. כך או כך, האפשרויות הן רבות מאד ומהוות הזדמנות למצוא את העיצוב הנכון ביותר, זה המשתלב לצד העיצוב הקיים, מחפשים דלתות כניסה בחיפה או בקריות בואו אלינו לאולם התצוגה.

מהם הטרנדים הכי חמים בעולם דלתות הכניסה?

אחד העיצובים הפופולריים כיום הוא עיצוב בסגנון הייטק. מדובר בעיצוב בסגנון מודרני, חדשני מאד, הכולל שימוש בנירוסטה. סגנון העיצוב הקלסי פופולרי גם כן, והוא מאופיין בקווים נקיים ועדינים מאד. לעומת זאת, הסגנון אחר שנחשב למאוד פופולרי כיום הוא הוא הדומיננטי מאד, שבו נעשה שימוש בפלדה וגם באלומיניום, המשווים לדלת מראה אצילי ויוקרתי.

הום – תמיד נשארים מעודכנים בצו האופנה

אנחנו בהום רוצים לעזור לך ליהנות מפתרון מתאים לבית או למשרד שלך. ניתן למצוא אצלנו מבחר של דלתות מעוצבות לבית , המגיעות במגוון של דגמים, הניתנים להתאמה בכל מקום ובכל מרחב. הדלתות המעוצבות שלנו, בהום, עשויות מחומרי גלם איכותיים במיוחד ובמחירים אטרקטיביים. הן מוצעות במסגרת שלוש סדרות עיצוב: פנורמי, עדן ויהלום.

על מנת לספק לך את העיצובים החדשניים ביותר, אנו דואגים תמיד להתעדכן באופנות האחרונות בתחום. בין הדלתות שלנו ניתן למצוא את הטרנדים הכי חמים בעולם העיצוב וכך לשמור על מראה מעודכן ועכשווי. לקבלת פרטים נוספים על הדלתות תחת קטגוריית דלתות מעוצבות, כל שעליך לעשות הוא לפנות אלינו לטלפון או להשאיר פרטים באתר ואחד מנציגנו יחזור אליך עם הצעת מחיר!